Igår träffade jag en av mina kompisar och åt sushi. Vi har inte setts på ett tag, men hon är sådär ni vet: man faller direkt in i sina roller för att man känner varandra så bra.

Och då kom jag på att med henne ville jag inte skicka det där brevet, jag ville ta det där och då. Så jag tog det där och då: jag har min första officiella brudtärna!

Finfia träffade jag när jag var tillsammans med mitt ex, hon är nämligen hans tvillingsyster. Konstigt kan tyckas, men det skiter jag i.

Finfia är en sån där som inte tar min skit, utan typ ignorerar mig tills jag blir snäll igen. Vi har bott tillsammans och hon klagade alltid på att jag inte stängde dörren när jag hade bajsat.

Hon är typ enååtti bredvid mina fjuttiga enåsexti. Vi har varit i Kroatien tillsammans. Hon gör grymma pepparkakshus. Hon är barnmorska och grym på det. Hon brukar tyda mina drömmar och heala mig fast jag säger att hon inte ska. Hon vet typ hur jag mår direkt när vi träffas. Hon kan möta mig på stan och bara ”har du ont i magen?” så har jag ont i magen. Hon är grym på drinkar och massage. Cookie gillar henne mycket, mycket. Ibland får hon tokryck och springer genom lägenheten och tjuter. Hon samlar på troll. Hon är fin, helt enkelt. Och vår brudtärna!