Cookie har blivit ett planeringsmonster. Ett fint och bra monster, men det har liksom tagit eld i hans rumpa och medan jag ligger på massagebänken på morgonen, eller sitter och funderar på vad jag vill äta till lunch tar han tag i saker och jag känner mig dålig, för jag gör inge.

Idag har han: mailat vårt storband om vad som gäller under deras spelning (de vill ha lättöl och smörgås, så himla fint!), fixat vad vi ska ha till förrätt, fixat vad vi ska ha för tilltugg till champagnen, mailat detta till vår cateringfirma, pratat med tryckar-Hector som ska göra klart våra inbjudningar tills på fredag (senast), lovat att han ska hjälpa mig med insidan på alla kuvert, skrivit ut efternamnsändringspapper (ikväll ska vi bestämma vad vi ska heta i efternamn) (det kommer vi inte bestämma) (men vi ska dricka öl i alla fall), skrivit ut hindersprövning.

Puh! Jag blir trött bara av att tänka påt!